"הזמנופש" פשוט להזמין חופשה 050-80-90000

סוויטות-V - נופש יוקרתי
נכתב בתאריך: 4/5/2017
נעמה
ביקרנו בצימרים של וילה וי בסוף השבוע האחרון ואפשר להגיד שזה הצימר הכי טוב שיש !!!! המקום מדהים ביופיו, הכל מעוצב בצורה אסתטית ויפה. האווירה רומנטית ושלווה. גיא וורד מקסימים. מסעדת השף שממוקמת מעל הצימרים ברמה גבוהה מאוד. נהנינו מכל רגע ומחכ...
מור ונמרוד
בקרתי בלא מעט צימרים בחיי...אבל החופשה בוילה וי היתה חוויה מסוג אחר, הפתעתי את בעלי לעתיד ביום הולדתו והצפנו לחד נס, שם קבלו אותנו גיא וורד המדהימים, אכלנו במסעדת השף של גיא, מסעדה רומנטית ויפהפיה ואוכל..... מעולה!!! טעמים מיוחדים, הגשה מעו...
נכתב בתאריך: 4/5/2017
מאיה
גיא וורד, תודה רבה על האירוח המפנק והמדהים. הגענו לצימר עם ציפיות גבוהות ולא התאכזבנו, נהננו מאוד . הג'יקוזי היה מפנק. הארוחת בוקר הייתה מעולה . וגם המסאזיתיות שהמלצתם לנו היו מדהימות. אנחנו ממליצים בחום. רויטל ואודי
נכתב בתאריך: 4/25/2013
רויטל ואודי אברהמוב
ורד וגיא היקרים, עיצבתם מקום מדהים ביופיו, מפנק ומאובזר עד הפרטים הקטנים, על סף שלמות עם אווירה מיוחדת. השירות, האדיבות והיחס החם שלכם ברמה שלא הכרתי. הארוחות, ערב ובוקר, היו עשירות וטעימות להפליא ואפילו הצליחו למשוך את תשומת הלב של המצלמה ...
נכתב בתאריך: 3/18/2013
עדי

ביישוב התיירותי חד נס תמצאו סוויטת נופש שלווה לזוגות או למשפחה עם תוספת של 2 ילדים בחדר על הספה הנפתחת . במתחם האירוח בסוויטות-v תמצאו סוויטת יוקרה ענקית ומרשימה, הסוויטה הינה ממש מלאכת מחשבת דו מפלסית, כשהנוף סביבה לוקח אותה ואת אורחיה למסע קסום ומרגש אל תוך עצמם.
הסוויטה עוצבה כחלל פתוח, מרווח וממוזג בצבעי שחור לבן בקווים נקיים, אסטתיים שינעימו את שהייתכם.בסוויטה יציאה אל הגינה היפהפייה והפורחת, שבה בריכה בעונת הקיץ, רחבת Deck עץ, מדשאה וגינה מטופחת, נדנדה רומנטית ופינות ישיבה מוצלות.

מה במתחם:
✓ בריכה ✓ חצר ✓ אינטרנט אלחוטי ✓ מיטות שיזוף ✓ נוף

מה ביישוב:
✓ בית כנסת ✓ מקווה ✓ מינימרקט ✓ בריכה ✓ ארוחות לצימרים ✓ טיולי טרקטורונים ✓ טיולי סוסים ✓ טיולי ג'יפים ✓ טיולי אופניים ✓ גן שעשועים ✓ מסעדה ✓ מגרש ספורט ✓ Spa ✓ עיסויים עד לצימר
סוויטות-v - נופש יוקרתי המלצות נופשים
05.04.2017 נעמה
בתור זוג שידוע בתור חובב צימרים אנחנו יכולים להגיד שוילה וי זה מקום ברמה אחרת. העיצוב המוקפד, הנקיון, רמת האבזור והיחס החם מבעלי המקום הם דברים שלא ראינו באף מקום אחר. הוילה עצמה מושקעת מאוד, לחובבי הגקוזי ישנו גקוזי יוקרתי במיוחד. בקיצור לא חסכו בכלום וככה זה מרגיש. כמו כן, המסעדה שבקומפלקס מעולה וגם ארוחת הבוקר שמוגשת לחדר מהטובות שאכלנו. השירות מעולה לא שמענו מהבעלים עד לרגע שבו היינו צריכים משהו ואז קיבלנו מענה מעולה. בקיצור, מומלץ ביותר!