חפשו קופוני הנחה לקרוואנים בישראל
» קרוואן בטבע » כל הארץ » צפון » קרוואנים קופונופש כהלכתו

קרוואן בטבע

  כל הארץ,  053-9366981
גלריית תמונות »
חברה שמשכירה קרוואנים נגררים עבור טיולים, לינה וכל צורך ביחידה משודרגת ומאובזרת על גלגלים.
צור קשר עם קרוואן בטבע
אנא מלאו את הפרטים הבאים
ובית העסק ישוב אליכם בהקדם
אני מעוניין/ת לקבל אליי
למייל הודעות ומבצעים
מחירון
במיוחד לגולשי קופונופש כהלכתו!
קופוני הנחה לקרוואן בטבע להדפסה/להצגה בבית העסק
מידע ופרטים נוספים

מבקשים חופשה מעט שונה, לבלות זמן איכות עם הילדים, לצאת לטיול ייחודי שתזכרו עם חיוך גדול לאורך שנים? אם כן חברת קרוואן בטבע מציעה גם לכם חופשה מסוג אחר. קרוואן בטבע הינה חברה קטנה ואיכותית שיודעת להציע שני סוגי קרוואנים. האחד מיועד עבור ארבעה אנשים, (ומתאים גם עבור רכב פרטי), והשני עבור שישה אנשים. הקרוואנים איכותיים, חדישים, של חברות אירופאיות ומאוד נוחים. בקרוואן תמצאו את מיטב הפינוקים, כולל מיכלי מים גדולים מהסטנדרט, מיזוג, מנורת לילה, חיבור לחשמל וגז, מקרר גדול והיצע גדול של מוצרים משלימים להשכרה. מוצרים כגון וו גרירה וציוד קמפינג שמשדרג בקלות כל חופשה.

שבת בקרוואן

חברת קרוואן בטבע מקפידה להיות קשובה לצרכי הלקוח ופנויה עבורו בכל שעה. החברה מאפשרת לאסוף את הקרוואן בירידה מכביש 6 ליד צומת ישי, ואף להביאו לכל נקודה רצויה. כך שאם מבקשים לצאת לטיול חוויתי עם כל המשפחה ולא רוצים להיות לחוצים מזמן כניסת השבת, ניתן לבקש מהחברה להביא את הקרוואן עד המקום הרצוי.באופן שכזה ניתן להתחיל בחופשה חלומית וחד פעמית, לחוות את השבת ממקום הרבה יותר קרוב לטבע, מנותק ואף ערכי. כמו כן בקרוואן מחכה פלטת שבת, והחברה תמיד נכונה למצוא עבורכם מקום מתאים ללינה- אם מטעמי צניעות ואם מטעמי שמירת השבת. על כן כל שיש לעשות הוא ליהנות משמיים זרועי כוכבים, רוח מלטפת, נופים עוצרי נשימה של ארצנו היפה ומתנאי לינה מפנקים עבור בעל ואישה או כל המשפחה.

מלבד נופש, הקרוואנים גם מהווים פתרון יצירתי עבור מגוון סיטואציות. למשל אם בשבת חתן מבקשים לארח עוד אורחים אך המקום בבית נגמר, או אם עורכים חתונה בחיק הטבע ויש צורך במקום סגור עבור זמן התייחדות לאחר שבירת הכוס.כמו כן בעלי הקרוואן אדיבים ומתחשבים, ותמיד ישמחו לשתף פעולה אם מדובר על יום הולדת בהפתעה או על הצעת נישואין, כך שכבר תגיעו אל היעד לאור שקיעה תמצאו את הקרוואן מחכה רק לכם עם יין, תותים ושוקולדים. מה נותר? נראה שרק לבחור יעד ולצאת לדרך. ליהנות מטיול בטבע באופן הכי מרגש שרק יכול להיות, להעניק לכם ולילדים זמן איכות חוויתי. צאו להתפנק- מגיע לכם!

 

סינון תוצאות
אזור בארץ ▼
מה חשוב לך ▼
רפטינג נהר הירדן
רייזר בר
קלאב קאר בית הלל
חלום עולמי
פארק מיני גולף פרוד
הדב הלבן
טורנדו בננה עכו