"הזמנופש" פשוט להזמין חופשה 050-80-90000
להזמנת נופש לחצו כאן צימרים פנויים לסופ"ש צימרים לפי יישוב
» קליין מד - בקתות עץ ואבן בגליל » כתבות בנושא צימרים » כתבות קופונופש כהלכתו
קליין מד - בקתות עץ ואבן בגליל
קליין מד
בית הללגליל עליון
יחידות הנופש של קליין מד בנויות מעץ ומעוצבות עם שילוב של מספר אלמנטים כגון אבן, ברזל וזכוכית ויטראז’.

דמיינו לעצמכם חופשה קסומה ורומנטית, בבקתות מעוצבות אשר משקיפות אל נופים ציוריים של פרדס קלמנטינות ומטע אפרסקים. הוסיפו לכך נוף מרהיב להרי נפתלי והחרמון, וקרבה למסלולי הטיול היפים ביותר של הצפון, והרי לפניכם המתכון המנצח לנופש ישראלי. במתחם הצימרים היוקרתי של קליין מד בבית הלל, אתם מוזמנים לשכוח לרגע מתלאות היום-יום. במקום ממתינות לכם חמש יחידות נופש מרהיבות אשר מציעות אירוח כפרי בסגנון אחר. שתי בקתות זוגיות מעץ אורן, ושלוש סוויטות רומנטיות חדשות, רחבות ומפנקות במיוחד.

המחפשים צימרים לציבור הדתי ישמחו לשמוע כי כל היחידות במתחם קליין מד מתאימות לדתיים בשל הפרטיות שיש לכל יחידה.

הבקתות מעוצבות בברזל ואבן במרכזן מיטה זוגית קינג-סייז ומתחת לחלון, מול הנוף המשגע של הרי נפתלי והשטחים החקלאיים, תיהנו מג'קוזי גדול.לרשות אורחי המקום מטבח מאובזר, מיזוג אוויר וטלוויזיות LCD עם חבילת ערוצים מורחבת. מיד כאשר תיכנסו אל יחידות הנופש של קליין מד, תוכלו להרגיש כיצד החופשה הישראלית האולטימטיבית עוטפת אתכם בתפאורה מושלמת.

משפחת קליין העשירה את הצימרים והסוויטות במתחם עם אלמנטים צבעוניים כגון פרחים ועציצים, כורסאות מעוצבות, בדים ססגוניים ותמונות. במקום ימתינו לכם גם פינוקים נוספים כגון מגבות מגולגלות נעימות, בקבוק יין משובח תוצרת הגליל, צלחת עוגיות וממתקים. מחוץ ליחידות הנופש תוכלו ליהנות מחצר מטופחת עם עציצים פורחים כל השנה, פינת ברביקיו, פינות ישיבה מוצלות, ערסלים וכמובן אוויר כפר פתוח, שלוו וירוק.

רומנטיקה בלב הגליל - בין יקבי היין, מרגלות החרמון ומול הירדן

הצימרים הרומנטיים של קליין מד בבית הלל הם הדרך הטובה ביותר ליהנות מנופש כפרי בצפון. תודות לעיצוב המרהיב, הפינוקים הרבים והקסם הייחודי, אל תתפלאו אם לא תצאו מהצימר לאורך כל החופשה. בבוקר, תוכלו להזמין בתיאום מראש ארוחה גלילית עשירה במיוחד.
מתחם הצימרים של קליין מד נמצא בסמוך למגוון מסלולי טיול בצפון. ראשית, המושב בית הלל ממוקם על הגדה המערבית של נחל החצבני. אי לכך, במרחק הליכה בלבד, תוכלו לטייל בחצבני, אחד היובלים הציוריים של הירדן. כמו כן, החרמון נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה בלבד, וכך גם אתרים נפלאים נוספים כגון נחל הדן, נחל הבניאס, אגמון החולה, צוק מנרה, מרכז קנדה, הרי נפתלי, נחל עיון, מפל התנור, תל חצור ועוד.
היות ואתם ממוקמים בלב אצבע הגליל, לרשותכם מגוון עשיר של אטרקציות בצפון. למשל, טיולי אופניים בשבילים הפתוחים, שיט קיאקים בירדן ויובליו, טיולי סגוויי המרחפים בין השדות החקלאיים, יקבי יין שיזמינו אתכם לטעום מהגליל, גלריות אמנות ייחודיות, טיולי טרקטורונים בשטח הפתוח, פעילויות עם בעלי חיים, קטיף עצמי בעונה ועוד.

מתחם הצימרים היוקרתי של קליין מד בבית הלל הוא מקום נפלא לזוגות אוהבים. השירות האישי והאדיב של משפחת קליין, אשר במרכזו תמיד חיוך רחב, יהפוך את החופשה שלכם לשלם הגדול מסך חלקיו. הבקתות מעוצבות בסגנון רומנטי כפרי כאשר החיבור בין הברזל, העץ, האבן והזכוכית עושה את שלו. הנופים הציוריים שמסביב, ואווירת הכפר והחופש במושב בית הלל, משלימים את התמונה. 

רייזר כפר בלום
חוויות שטח- טיולי תומקארים וריינג’רים
אבוקייק שייט ותיירות
צימרים לדתיים - כתבות, המלצות, טיפים ומידע
ארמונות שלמה: חופשה משפחתית על קודקוד הגולן
ארמונות שלמה: חופשה משפחתית על קודקוד הגולן
"ארמונות שלמה" הוא מתחם שמתחבר אל הנוף באופן מדויק. יחידות אירוח גדולות ומרווחות, נמוכות קומה וביתיות להפליא, שיכולות לארח בכל פעם 10 אנשים.
מדמון במירון
מדמון במירון
מתחם הצימרים מדמון במירון מציע לאורחיו אירוח גלילי המותאם במיוחד לציבור הדתי והחרדי.
חאן הגליל
מול הר מירון
פארק מיני גולף פרוד
לונה ביאנקה