"הזמנופש" פשוט להזמין חופשה 050-80-90000
להזמנת נופש לחצו כאן צימרים פנויים לסופ"ש צימרים לפי יישוב
» ארמונות שלמה: חופשה משפחתית על קודקוד הגולן » כתבות בנושא צימרים » כתבות קופונופש כהלכתו
ארמונות שלמה: חופשה משפחתית על קודקוד הגולן
ארמונות שלמה
נוברמת הגולן
"ארמונות שלמה" הוא מתחם שמתחבר אל הנוף באופן מדויק. יחידות אירוח גדולות ומרווחות, נמוכות קומה וביתיות להפליא, שיכולות לארח בכל פעם 10 אנשים.

היחידות מיועדות למשפחות ולזוגות מהציבור הדתי שרוצים להגיע לגולן ולהנות מכמה ימים של שקט ושלווה במקום שיש בו את כל הדרוש, גם כדי להנות משישי ושבת שקטים.

לא תצטרכו לארוז כלום

שלומי ותמר, המארחים שנמצאים מאחורי "ארמונות שלמה", הקימו כאן צמד יחידות אירוח שעונות על כל הדרישות שיכולות להיות למשפחה בחופשה.

המתחם הירוק שבו נמצאות שתי היחידות מטופח עד העלה האחרון, עם מדשאות ירוקות שעליהן הילדים יכולים לשחק בבטחה וההורים יכולים לשבת, לשוחח ולנוח, גינה פורחת שמוסיפה נגיעות של צבע לנוף הצבעוני גם כך ושמיים חשופים מעל גגות היחידות שהם כחולים כמעט בכל ימות השנה. זה הזמן לקחת נשימה ולהירגע, כי החופשה שלכם מתחילה.

כל בקתה במקום זכתה לגינה פרטית וירוקה ולמרפסת מרווחת שעליה אפשר לשבת ולצפות על הנוף ועל הילדים המשחקים בבטחה. בתוך הבקתות המעוצבות, שגודלן 90 מ"ר, שלושה חדרי שינה מרווחים – חדר הורים ושני חדרי ילדים, כך שאין תחושה של צפיפות אלא של בית אמיתי. שני חדרי השירותים מבטיחים שאף אחד לא צריך לחכות לתורו והמטבח הגדול מאפשר לכם להכין ארוחות משפחתיות בנוחות. פינת אוכל מרווחת וסלון עם פינת ישיבה נעימה מספקים גם הם תחושה מפנקת אך ביתית, חופשה משפחתית נעימה שלא צריך לדאוג בה לדבר.

כשמטיילים ונופשים עם ילדים רשימת הציוד שצריך להביא איתנו היא בדרך כלל גדולה, אבל ב"ארמונות שלמה" חשבו צעד אחד קדימה ואבזרו את המטבח בכל מה שצריך כדי להכין לילדים ארוחות קלות ולהנות מחופשה רגועה יחסית. מטלוויזיה בכבלים ועד למטבח המאובזר במקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כיריים חשמליות לבישול וגם פלטה ומיחם לשבת. פינת הקפה תספק להורים את כוס הקפה הדרושה אחרי טיול בטבע ועל המרפסת הפרטית יוכלו הילדים וההורים להנות מזמן איכות רגוע במיוחד.

במקום אפשר להזמין ארוחות בוקר מקייטרינג כשר ואיכותי מאד. את הארוחות סועדים בתוך הבקתה בפינת האוכל הכפרית ואם מגיעים אל המתחם עם כמה משפחות נוספות, אפשר לסעוד יחד – עד 20 איש – בכל בקתה.

נוב: יישוב דתי שיש בו הכל

נוב הוא מושב דתי שבו יש לא מעט דברים שאפשר לעשות עם הילדים במהלך החופשה. בכל רחבי האזור תמצאו אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, מטיולי ג'יפים, טיולי אופניים וטרקטורונים, רכיבה על סוסים, פינות חי ומסלולי טיול בטבע.

בתוך היישוב תמצאו גן משחקים, בית כנסת, מעדניות בשר כשר, פיצריה כשרה, צרכניה, מגרשי ספורט ועוד. בנוב תוכלו גם למצוא מתחם טיפולים ולהזמין עיסויים עד ליחידת האירוח שלכם. יותר מהכל מספק היישוב נוב נקודת יציאה פסטורלית ושלווה במיוחד לכל מקום שבו תרצו לטייל באיזור רמת הגולן ומזרח הכנרת. כל שמורות הטבע, מתחמי האטרקציות והפעילויות ופינות החמד היפות של הגולן נמצאות במרחק נסיעה קצר.

מה עושים בסביבה? כיף בלי הפסקה!

מתחם "ארמונות שלמה" נמצא כאמור בנקודה נוחה שמספקת יציאה מהירה למגוון רחב של פעילויות, אטרקציות ומסלולי טיול בכל רחבי רמת הגולן ובאיזור הכנרת.

חובבי השחייה ומשחקי המים ימצאו במרחק נסיעה קצר את חופי הכנרת וכן בריכת שחייה ביישוב הסמוך לנוב. בנוסף, תוכלו להנות מנסיעה מהירה לפארק המים הלונה גל, מטיול רטוב בשמורת המג'רסה (בקעת בית צידה) וממגוון רחב של פעילויות ליד הכנרת המשלבות כיף במים.

ברחבי הגולן תמצאו לא מעט אטרקציות מהנות לכל המשפחה. אתר חמת גדר, כפר האמנים באניעם, הכפר התלמודי המשוחזר בקצרין, טיולי ג'יפים, סוסים, טרקטורונים ורכבי שטח אחרים ועוד.

אתרי טבע מרהיבים כמו בריכת המשושים, הג'ובה הגדולה, המג'רסה, שמורת הטבע גמלא, אום אל קנטיר (בו נמצא גם בית כנסת עתיק), מצפה אופיר ומצפה גדות, שמורת הבניאס, תצפית הר בנטל ועוד מגוון רחב של אתרים שפתוחים בכל ימות השנה יספקו לכם עוד הצצה לטבע הגולמי והפראי של רמת הגולן, עם שפע מסלולים שמתאימים למשפחות עם ילדים.

ומה עושים כשרעבים? לצד הארוחות שניתן להזמין עד לבקתה שלכם ב"ארמונות שלמה" תוכלו למצוא מסביב לכנרת וברמת הגולן לא מעט מסעדות, בתי קפה ומקומות של מזון מהיר שהם כשרים. 

 

חוויות שטח- טיולי תומקארים וריינג’רים
אבוקייק שייט ותיירות
רייזר כפר בלום
צימרים לדתיים - כתבות, המלצות, טיפים ומידע
מדמון במירון
מדמון במירון
מתחם הצימרים מדמון במירון מציע לאורחיו אירוח גלילי המותאם במיוחד לציבור הדתי והחרדי.
קליין מד - בקתות עץ ואבן בגליל
קליין מד - בקתות עץ ואבן בגליל
יחידות הנופש של קליין מד בנויות מעץ ומעוצבות עם שילוב של מספר אלמנטים כגון אבן, ברזל וזכוכית ויטראז’.
מול הר מירון
פארק מיני גולף פרוד
חאן הגליל
לונה ביאנקה